16 Nisan 2013 Salı

GÖÇEBE STEPHENİE MEYER

 


ARKA KAPAK

37 farklı dilde 40 milyondan fazla satan "Alacakaranlık" serisinin yazarı Stephenie Meyer'den aşk ve heyecan dolu bir roman daha...

"Stephenie Meyer,görkemli zihnini ve ruhunu kullanarak karanlık hikayelerini inanılmaz bir aydınlıkla okuyucularına sunuyor.Kahramanları ne kadar büyük acılar 
çekse de,Meyer hikayelerini ışık ve umutla doldurmayı çok iyi beceriyor."

Orson scott card,Ender serisinin yazarı..


"Harika,yaratıcı,özenli ve güçlü bir roman. Göçebe'yi okuyacakları uyarıyorum:bu kitap sizi ele geçirecek,saatlerce elinizden bırakamayacaksınız.Stephenie meyer,
kahramanlarını ve hikayesini,Stephen king ve İsaac Asimov karışımı bir usta gibi harmanlamış."

Ridley Pearson,Beşikte ki Flüt'ün yazarı.


Büyüleyici,tutkulu ve eşsiz bir psikolajik gerilim.Stephenie Meyer,Göçebe'yle 'çift karakterli olmak'tanımına yeni ve şaşırtıcı bir anlam yüklüyor!"

Katherine Neville,
Sekiz'in yazarı.


YORUMUM..

Ruhlar bedeninizi ele geçirse ne yapardınız?
İşte Melani..
Bedeni bir ruh tarafından istila edildi.
O artık eski Melani değil.
Görüyor,duyuyor,hissediyor.
Ama sesini bir türlü başkalarına duyuramıyor.
Üstelik ölene kadar bu şekilde yaşamaya mahkum.

Konuyu biraz daha açmam gerekirse;
Uzaydan gelen ruhların yeni bedenlere ihtiyaçları var.
Kendilerine en uygun bedeni dünya'da buluyorlar ve insanların çok büyük bir kısmını yakalayıp-ölmelerine izin vermeden-transferi gerçekleştiriyorlar.
TRANSFER: Ruhun ensede açılan delikten içeri girmesi ve artık o bedende can bulması.

Doğrusu bu kitabı nasıl özetleyebileceğimi bilmiyorum.
Konu öyle hoş ve akıcı ki,sanırım bir başlasam hepsini buraya yazabilirim.
Korkmayın..
Tabi ki öyle bir şey yapmayacağım.

Melani,kardeşi jamie ve sevgilisi Jared uzun bir süre ruhlardan saklanmayı başardılar 
Fakat Melani, kuzeni sharon'u bulmaya çalışırken avcılar tarafından yakalandı.
Yakalanmanın en kötü yanı ihanetti.
Çünkü bedene yerleştirilen ruh beyni ele geçiriyor ve bu sayede diğer insanların saklandıkları yerleri bulabiliyorlardı.
Nitekim öyle oldu..
Melani'nin bedeni ve yeni ruhu Göçebe Jamie ve jared'i buldu.
Peki sonra ne oldu?
Neler olmadı ki...

Gerçekten okumaya değer.
Eğer Fantastik kitaplardan hoşlanıyorsanız bu kitabı kaçırmayın derim.
Alacakaranlık kadar harika olmasa da güzel bir kitap..

Bu arada benim okumaya zamanım yok diyorsanız buyurun sizi sinemaya alalım :)



 GÖÇEBE: Sen nasıl bir şeysin öyle :)
 LAN      : Adamın hasısın :)
 KYLE    : Adamsın :)
 JARED  : ..........?
 jAMİE   : Kralsın  :)
 DOKTOR: Başkasını bulamadın mı be hacı :(
 JEB      : Burası benim evim :))


ALINTI...

Jamie bir an bekledi,sonra yine o yoğun yüz ifadesiyle bana döndü.
"Sen Melani değilsin ama onun bütün anılarını,her şeyini biliyorsun,öyle değil mi ?
Tekrar başımı salladım.
"Benim kim olduğumu biliyor musun ?"
Kelimeleri yutmak istedim ama ağzımdan kaçırıverdim.
"Sen Jamie'sin." Sesimin onun adını kucaklar gibi sarmalamasına engel olamamıştım.
















Hiç yorum yok: