16 Ağustos 2013 Cuma

Son aldıklarım :)























Uzun zamandır kitap al(a)mıyordum.
Bu iyi geldi....

Özellikle OPAL-TUTKU- VURGUN ve -birazda SAPPHİQUE.... :D

Tutku ve Vurgun...
Uzun zaman  önce başladığım ve çok severek okuduğum DÜŞÜŞ serisinin son iki kitabı...
Aylardır -çok merak etmeme ve kitapların zaten çıkmış olmasına rağmen-neden almadığımı bilmediğim bir bitmiş seri....

Henüz okumaya başlamadım.
Destur yeni geldiler...
Başlangıç şerefi OPAL de :)

Gelelim OPAL'e..
Artık bu seriyi duymayan kalmadı sanırım 
LÜX SERİSİ ' ni  yani..
OBSİDİYEN VE ONİX yorumum için tıklayabilirsiniz.
Gerçekten neşeli bir seri ve iyi tarafı -hala yazılmamış olsa bile- serinin bitmesine iki kitap daha var.
Beklemek hem zor hem güzel.
İtiraf ediyorum bu serinin bitmesi beni üzecek :(
Hatta salya sümük ağlayabilirim..
Şaka bir yana Daemon ve katy kendilerini çok sevdirdi.
OPAL yorumum gecikmeyecek ;)

....ve SAPPHIQUE
Evet ismi acayip ben kısaca sapık diyorum...Cehaletimi mazur görün ;)
Bu arada öyle apık sapık bir kitap değil..
Tamam kabul ediyorum biraz apık sapık ama gerçek manada değil...
SAPPHIQUE Hapishaneden kaçan kişinin ismi..
Hangi hapishane mi?
Tabi ki INCARCERON yorumumu okumak için bir tık yeter...

INCARCERON'u okuyup ta  SAPPHIQUE 'ı almamak olmazdı...

Zamanı geldiğinde yorumum buralarda bir yerde olacak...

Takipte kalın ....


OĞLUMU YETİŞTİRİYORUM  yada yetiştiremiyorum...
Kitapla anne olunmaz,kesinlikle katılıyorum
Ama dedim bir ihtimal faydası olabilir...
6 yaşına gelmiş asi çocuğumun üzerinde...
Bakalım göreceğiz...

ÇANAKKALE....

Eskiden olsa tarihimizi yabancı yazarlardan okumazdım, kesinlikle...
Ama  artık düşüncelerim değişti...
Onların iyi veya kötü görüşlerini okumak -özellikle iyi - hoşuma gitmeye başladı...
Bakalım bu yazar neler demiş....




Hiç yorum yok: