8 Mayıs 2013 Çarşamba

INCARCERON CATHERİNE FISHER


ARKA KAPAK

BU HAPİSHANE CANLI
Bir hapishane hayal edin:Öyle büyük ki içinde hücreler ve koridorlar,ormanlar,şehirler ve denizler var.

Bir mahkum hayal edin :Belleği yok, Dışarı'dan geldiğine emin,oysa Hapishane yüzyıllardır kapalı ve şimdiye kadar oradan kaçabilen yalnızca bir kişi var.

Bir kız hayal edin: Bir malikanede,zamanın yasaklandığı bir toplumda yaşıyor, bilgisayarlarla yönetilen bir 17. yüzyıl dünyasına kapatılmış,istemediği bir evliliğe mahkum, hem korktuğu hem de gerçekleşmesini arzuladığı bir suikast komplosuna karışmış.

Biri içeride,diğeri dışarıda...Ama ikisi de tutsak.

ıncarceron'u hayal edin.

Hem ürkütücü hem çok çekici ve bağımlılık yapacak yeni bir serinin başlangıcı.


YORUMUM..

Aslında arka kapakta her şey anlatılmış.
Yalnız arka kapağı okuduğum zaman,kitabın gerilim yüklü olduğunu düşünmüştüm.
Kitabı okuyunca anladım ki yanılmışım.
Öyle ürkütücü sahneler yok.
Olmaması benim için iyiydi.
Gerilimden hoşlandığım söylenemez. :)

Kitap güzeldi,hoştu ama ilk yarısı cinayet gibi geldi bana.
Kim bilir belki de kendimi veremedim.
Ortalama 150 sayfa bitmek bilmedi.
Hatta yarım bırakmayı bile düşündüm.
Fakat Incarceron almak istediğim kitaplar arasında ilk 20 ye girdiği için yarıda bırakmaya kıyamadım.

İyi kide kıyamamışım.
Kitabın ikinci yarısı su gibi aktı gitti.
Hatta itiraf ediyorum dayanamayıp sonuna baktım.
Suçluyum..Asın beni...
Ama pişman değilim :)

Serinin ikinci kitabı Sappique.
Sanırım onu almak için önce elimde ki yığını temizlemem lazım.
Yaklaşık 12 kitap beni bekliyor.
Bende onları.

ALINTI :

Müdür sakince konuştu:"Gülümsemen iyi olur."
Claudia gülümsedi.O neşeli, özgüvenli gülümseme hayatındaki her şey gibi sahteydi,soğukluğun üstüne örtülmüş bir pelerindi.
               sayfa: 252


Gildas öne çıktı.Bembeyazdı,seyrek saçları terden ıslanmıştı."kimsin sen?" dedi  hırıltılı bir sesle.
"Ben ıncarceron'um,ihtiyar.Bilmen gerekir.
Beni Sapientler yarattı.Ben sizin büyük,dev,muazzam başarısızlığınızım. Can düşmanınızım."

        sayfa: 254



Hiç yorum yok: