28 Mayıs 2013 Salı

ANLATMAK İÇİN YAŞA LISA GARDNER


ARKA KAPAK
Boston bölgesinde peşi sıra gerçekleştirilen iki ailenin esrarengiz katliamı,tecrübeli dedektif Warren'ı harekete geçirir.
Aklında tek bir soru vardır:Aynı trajediyi paylaşan birbirinden bağımsız iki aile arasında ortak bir nokta olup olmadığı..


Danielle,yaklaşık yirmi beş yıl önce hayatını alt üst eden aile faciasının izlerini hala taşımaktadır.Üzerindeki psikolojik yükü hafifletmek adına kendini pediatrik psikiyatri servisindeki çocukların tedavisine adamıştır.


Victoria,normalliğin ne olduğunu hatırlamakta güçlük çeken özverili bir annedir. Sorunları olan oğluna her koşulda göz kulak olmakta kararlıdır;en büyük tehdit evin içinden geliyor olsa bile..

YORUMUM...

Tek kelimeyle ürkütücü..
iddia ediyorum bu kitabı okurken dehşete kapılacaksınız.

Günlerce rüyalarımı süsleyen ve beni bir psikopata çeviren bu hikayeyi çok sevdim ;)

Gerilim yüklü ve polisiye..
Daha ne olsun :)

DİP NOT: Ruhlardan korkuyorsanız bu kitabı okumayın.Çok korkunç değil ama çok etkileyici..


ALINTI...

Bir baba için oğlunu terk etmek nasıl bir duygu bilmiyorum.
Fakat bir annenin, kızını terk etmesinin nasıl bir duygu olduğunu biliyorum.
Yüreğim bedenimden uzaklaşarak göğüskafesimde koca bir boşluk bırakıyor.

sayfa:131


O zamanın hep gece yarısı geleceğini düşünmüşümdür.
Evan çığlıklar atacak,feryat edecek.Ben ya aşağı koşacağım yada uçarak merdivenleri tırmanacağım.Belki tökezleyeceğim yada yavaş bir adım atacağım.Düşeceğim ve köpürmüş oğlum üstüme çullanacak.

Oysa şimdi,Kanepede Evan'ın yanında oturuyorum.Gözünü TV'den ayırmıyor,çenesi hafif çarpılmış,televizyon komasına girmiş.Rahatlıyorum,dışarıda çok vakit geçirdiğim için uykum geliyor.Belki sonra dondurma yemeye gideriz.Belki de kalabalık bir ortamda vakit geçirmeyi deneriz.

Bir batma hissediyorum.Yan tarafımda bir acı var.Ovalamak için uzanıyorum ve kaburgalarımın arasında bir bıçak sapı görüyorum.
Sapı tutan el oğluma ait.Oğlum,benim güzel oğlum,alev alev gözlerle bana bakıyor.

sayfa:341

Oğlum Evan'la tanışın.
sekiz yaşında.

sayfa:29




Hiç yorum yok: