28 Mayıs 2013 Salı

6. HİS MELİSSA FOSTER


ARKA KAPAK

Dokuz yıl önce Molly Tanner'in geleceği görme yetisi
kalabalık Philadelphia şehrinde şahit olduğu bir kız çocuğunun kaçırılması olayının ardından son viteste hareket etmeye başlar.
İki gün sonra kızın cesedi bulunduğunda Molly'nin hayatı alt üst olur.
olacaklarla ilgili zihninde beliren görüntüleri umursamayışından dolayı duyduğu suçluluk onu yiyip bitirerek eşiyle de arasına kara kedi gibi girer.
Molly ailesiyle beraber şehrin ona hatırlattıklarından kaçarak
Maryland'ın Boyd isimli sakin bir kasabasına yerleşir.Ancak Boyd 
tahmin ettiği gibi sakin ve güvenli bir kasaba mıdır yoksa bu kaçış ölümcül sırlar ve olaylara mı gebedir?

YORUMUM

Arka  kapağını okuyarak aldığım kitaplardan bir tanesi.
Doğrusu bu kitaba başlarken yeni bir maceraya atıldığımı biliyordum fakat bu kadar dokunaklı olacağını tahmin etmemiştim.
Öncelikle söylemeliyim ki kitapta büyük bir sır var ve bu sır beni çok yanlış yönlendirdi.
Baştan sona heyecan içinde okudum fakat sonunu pek beğenmedim.
Daha açıklayıcı bitirebilirdi yazar.Bu kitap benim için yarım kaldı ve maalesef yarım kalan kitaplardan nefret ediyorum.
Kim bilir belki de yazar apaçık yazmıştır fakat benim gözümden kaçmıştır. Aklım neredeydi acep?
kısaca özetlemek gerekirse...
yedi yaşında küçük bir kız çocuğu kaçırılıyor ve o kızın yaşadığı korku apaçık anlatılıyor.İçler acısıydı.
Kaçıran kişi benim tahmin ettiğim kişi çıkmayınca şaşırdım.Sanırım bu yazarın aldatmacasıydı. 
(bu konuda kafam hala karışık)
Kitabımızın kahramanı Molly,6. hissi sayesinde kızın alıkonulduğu yere dair görüntüler görüyor.Fakat gördüklerine ne polisleri nede eşini inandıramayınca kızı tek başına aramaya koyuluyor.
Bununla beraber sırlar bir bir ortaya çıkıyor.
Heyecanlı hoş ve eksik bir kitap.
Sorarım size kaçıran kişi yiyecek ve giyecekleri nereden temin ediyor???


ALINTI..

Tracey korku içinde ve titreyerek büyük bir taşın üzerinde oturuyordu.İçerideki hava ağır ve soğuktu. Tracey kesik kesik nefes alabiliyordu,kıyafetleri yırtılmıştı.
Pislik içindeki odanın diğer ucundaki uzun boylu kadını gözetlerken elinden geldiğince sessiz olmaya çalışıyordu.
Tracey korkuyla titredi.Umarım babam beni bulur.Ya bana çok kızmışsa ve beni aramazsa? Gözleri yaşlarla dolmuştu.

sayfa:39


Hiç yorum yok: