23 Ocak 2013 Çarşamba

YÜREĞİNE SOR 38. BÖLÜM

__Biraz dinlendin mi?

__Akşam olmuş.

__Evet saatlerdir uyuyorsun.

__Yoo,hayır daha fazla uyumak istemiyorum.

__Korkma sadece ağrı kesici.Ağrın var mı ?

__Yok desem üzülecek misin?



   Yine o gülümseme..

__Ben yine gelirim.

__Gitme,sorularım var.

__İlgilenmem gereken hastalar var.

__Onlarda benim kadar yakışıklı mı ?

__Evet desem üzülecek misin?

__Evet,kahretsin.

Yine gülümsedi ne kadarda güleç.

__Az sonra gelirim,biraz iğne yapmam lazım.

__Serum takılı olduğu müddetçe beni korkutamazsın.


Yine gitmişti ve ben yine tek başıma kalmıştım.Bu oda,bu sesler beni öylesine rahatsız ediyordu ki,çıldırmamak için dua ediyordum.Olaylar nasıl gelişmişti.Neden ölmemiştim hiçbir şey anlayamıyordum.

Çok geçmeden güzel hemşirem geldi.Önce tansiyonuma baktı,serumu kontrol etti,dosyama bir şeyler yazdı ve bir sandalye çekip yanıma oturdu.

__Seni dinliyorum.

__Daha ne kadar bu odada kalacağım.

__Doktorun bilgilendirmedi mi?

__Hayır.Burada herkes Serdar'ın yancısı.

__Yok öyle bir şey .Yorgun olduğun için konuşmamıştır.

__Ne kadar kalacağım?,

__Yarın odaya alırız seni durumun gayet iyi.

__Ne zaman çıkarım?

__Aslında bir süre kalsan iyi olur.

__Neden?

__Yarın psikiyatrist konuşmaya gelecek.Hastanede tedavi olmak istersen kısa sürede toparlarsın.

__Ne tedavisi?

__Biliyorsun.Kanında uyuşturucu bulundu ve bu durum seni intihara sürükledi.

__Sebep o değildi.

__Öyle yada değil tedavi olmalısın.Bak biz seni zorlayamayız ama iyileşmek istemez misin?Tamamen iyileşmek??

__Neyi kastettiğini biliyorum.Ela mı anlattı?

__Yo,hayır.Ela hanım bir şey anlatmadı.Ama neden intihara kalkıştığın ortada.Birde uyuşturucu meselesi var.

__Aslında onlar dağın görünen yüzü.Bende sorun çok.

__Tedaviyi kabul ediyor musun?Yalnızca sen istersen düzelirsin.

__Bunun için çok geç kaldım.

__Hiçbir şey için geç değil.

__Sence normal bir insan olabilir miyim?

__Buda ne demek şimdi.Sen gayet normalsin.Aşk ve uyuşturucu insanı anormal yapmaz.

__Sana söyledim onlar dağın görünen yüzü.

__Sorunun her ne ise sen istersen düzelir.

Daha fazla dayanamayacaktım.Onu sormadan iyi olduğunu bilmeden nasıl yaşardım.

__Ela nasıl?

__Aslında bu konuda konuşmamam lazım ama tedirginliğini anlıyorum.

__Kötü mü ?

__Olaydan sonra şoka girdi.Bir türlü kendine gelemiyor.Gözlerini açtığı an çığlıklar atarak tekrardan bayılıyormuş.Şey..Sanırım öldüğünü düşünüyor.

__Kahretsin nasıl bir insanım ben.

__Böyle olmasını istemezdin.

__Tabi ki istemezdim.Kafam yerinde değildi nasıl yaptım. Son zamanlarda çıldırmış gibiydim.Tedaviyi kabul ediyorum.Bir daha onu böyle üzmek istemiyorum.Ben gitsem,ölmedim desem.

__Olmaz.Serdar bey çok kızar.Ayrıca bu iyi olmayabilir,hala şokta.

__Her şeyi mahvettim.

__Böyle söyleme,bundan sonrası güzel olacak.


                                                   ---o---o---o---o---o---

Ertesi gün normal odaya çıktım,serumu çıkarmışlardı ama damar yolum hala açıktı.
Zeynep hemşire elinde bir poşetle odama geldiğinde çok şaşırdım.Burası yoğun bakım değildi ve hemşirem değişmişti ama Zeynep beni ziyaret etmeye devam edecekti.

Ondan başka kimse gelmiyordu yanıma.Aileme ulaşamamışlar,Taner de yurt dışındaydı.Zeynep  olmasaydı ne yapardım bilemem.

Poşetten kırmızı bir eşofman çıkardı kenarlarında beyaz çizgileri olan.Kendi parasıyla almış olmalı."Hastane kıyafetleriyle bahçeye çıkmak istemezsin diye düşündüm."dedi.İlk kez birisi beni düşünüyordu ve ilk kez kırmızı giyecektim.Bir yerlerden başlamak lazımdı.-Birkan ın asıl değişimi işte o gün başlamıştı-

Eşofmanları yatağın yanına bıraktı."On dakika sonra gelirim,giyemez sen hasta bakıcıyı göndereyim"dedi.

Tabi ki giyebilirdim.Dediği gibi yaptı, on dakika sonra kol kola girmiş bahçe de turluyorduk.Beni düşünen ,benimle ilgilenen bu güzel için değişecek tim.Kafamda ki Eladan kurtulup Zeynep le mutlu bir hayat için yaşayacaktım.


                                                      ---o---o---o---o---o---

OLAYDAN 16 GÜN SONRA


__Bu gün her şeyi anlatacağım.

__Serdar üstüne gitmek doğru olmaz.

__Bilmesi lazım.

__Evet ama..

__Aması yok.Uyandığı an söyleyeceğim,beni dinlemesini sağlayacağım.

__Sen bilirsin az sonra kendine gelir.Fazla yorma olur mu ?Unutma o hala benim hastam.

__Benimde nişanlım merak etme.

__Ela,canım.

__Hayır Birkan yapma.


Ela nın çığlıkları Serdar ı can evinden vuruyordu.Sevdiğine sıkıca sarıldı ve Birkan ın ölmediğini fısıldadı.

Ela bir yandan" hayır" diye bağırıyor diğer yandan Serdar ı itiyor ondan kurtulmaya çalışıyordu.

Serdar büyük bir sabırla ellerini Elanın yanaklarına koydu.Başparmaklarıyla gözyaşlarını silerken yüzüne bakmasını sağladı.

__Yalan söylemiyorum Birkan yaşıyor.İstersen çağırayım gelsin kendi gözlerinle gör.

__Serdar.

__Bir tanem. Benim.Hepsi geçti o ölmedi.

__Ben..ben çok korktum.Birkan?

__Hayatta.

__Ama kan?

__Düşünme,artık onu düşünme.Kurşun sıyırıp geçmiş.Hayatta o.

__Ama kan?

Serdar sımsıkı sarıldı Ela ya.Henüz bir çok şeyi algılayamıyordu ama en kısa zamanda toparlayacaktı.

Yarım saat boyunca Ela,Serdar ın omzunda sessiz sessiz gözyaşı döktü.Düşünmek istemiyordu ama o anı bir türlü aklından çıkaramıyordu.

__Hadi artık biraz dinlen.

Serdar,Elayı usulca yatağına yatırdı.Gözyaşlarını sildi ve alnına bir öpücük kondurdu.Çok geçmeden Elanın gözleri ağırlaştı ve sonunda uykuya yenik düştü.Uyandığında -çığlık atarak uyansa da-  daha iyi hissediyordu.Az da olsa toparlamıştı.



Hiç yorum yok: