7 Aralık 2012 Cuma

YÜREĞİNE SOR 28.BÖLÜM




BİRKAN


Geceleri bir çığlık bölüyor rüyalarımı

İçim ürpertiyle doluyor.

Etrafıma bakınıyorum,göremiyorum.

Uyandığım an yok oluyorsun,kaybediyorum seni.

Korkuyorum..

Bensizken korktuğunu düşündüğüm için korkuyorum.

Senin için titriyor yüreğim.

Seni arıyorum her yerde

Sonra masanın üzerinde duran zarf ilişiyor gözlerime

Uyanıyorum.

Kurduğum bütün hayaller bir bir yıkılıyor üzerime.

Boğuluyorum.

 Senin ismini haykırırken dilim,gecenin o içli karanlığında,

Duyulmuyor bile sesim..

Her akşam olduğu gibi bir kez daha aşkına yeniliyorum

 Zar zor toparlıyorum kendimi

 Dilan'ın ışıldayan gözleriyle uzattığı zarfı alıyorum elime

Parıltılara bulanıyor parmaklarım

Gecenin derin karanlığını aydınlatıyor,ışıltılı harflerle yazılan ismin.

Gözümden bir damla daha süzülüyor,

Dün ve ondan önce ki günlerde olduğu gibi..

Üç harf iki hece..

Dudaklarıma götürüyorum nişan davetiyesini,

Masum bir buse kondurduktan sonra ismin üzerine

Kalbime bastırıyorum..

Boynum bükük,

İçim acı dolu..

Sessizce yatağıma dönüyorum.

Beyaz nevresimi çekerken kafama kadar,

Ağlamamak için dudaklarımı ısırıyorum

Ve ilk defa kendime bu kadar acıyorum..




Hiç yorum yok: