8 Aralık 2012 Cumartesi

YÜREĞİNE SOR 30. BÖLÜM



__Ayakkabılarım nerede?

__.......

__Abla. Neredesiniz?

__Ne oldu?

__Ayakkabım yok

__Dolabındaydı

__Yok işte.

__Panik yapma hemen.Buluruz şimdi.

__Nasıl panik yapma az sonra Serdar gelecek.

__Gelsin telaşlanma,uçmadı ya çıkar bir yerden.Belki başka bir yere koymuşsundur.

__Ya hayır.Dün dolabıma koymuştum.

 Ela ve sevda panik içinde elbise dolabını karıştırırken,dışarıdan,koridordan topuk sesleri duyuldu.

 Kafalarını gömdükleri dolaptan çıkardılar ve gülmeye başladılar.Anlaşılan o ki,Melisa yine teyzesinin alçak topuklu ayakkabılarını aşırmıştı.

__Melisa tatlım.O ayakkabıları çok sevdiğini biliyorum ama bir kaç saatliğine ben giyebilir miyim?Söz büyüdüğün zaman senin olabilirler.

__Şimdi olmaz mı ?

__Bu gün olmaz ama yarın biraz daha giyebilirsin.

__Tamam o zaman.

__Teşekkür ederim küçük prensesim benim.

__Oley.Doktor amcam geldi

__Yavaş ol,koşmadan in.

__Serdar mı geldi.

__Evet.Melisa yanına gitti bile.

__Doktor amcasını çok seviyor.

__Serdar'da onu çok seviyor.

__Hadi sende in aşağıya ben elbiseni getiririm.

__Tamam,sağ  ol.

    Ela heyecan içinde merdivenlerden inerken Melisa çoktan Serdar'ın kucağına tırmanmıştı bile.Gözlerini kocaman açmış teyzesinin ayakkabıları nasıl aldığını anlatıyordu.

__Sanırım şikayet var.

__Ah teyzesi sen neden izin vermedin bakim.Ama ben Melisa'ya daha güzellerini alırım.

__Alırsın tabi,hem onlar biraz büyüktü öyle değil mi tatlım.

__Ama ben onları çok sevmiştim.

__O zaman yarın birlikte gideriz sen hangisini beğenirsen onu alırız.

 Küçücük yüzü ışıldadı Melisa'nın,sanki daha iki hafta önce yeni ayakkabı almamışlar gibi..Serdar'ın kucağından atladığı gibi doğruca anneannesinin yanına gitti.

__Hoş geldin.Nasılsın?

__Heyecanlı ya sen?

__Bende çok heyecanlıyım.Gece doğru düzgün uyuyamadım.

__Aman,hasta falan olma sonra.

__Yok canım ne hastası

__Kahvaltı yaptın mı ?

__Annem kahvaltı  yapmadan evden çıkartır mı beni.

__İyi bari,uzun bir gün olacak hazır mısınız?

__Evet,zaten annemle Melisa gelmiyor.Ablamda iner şimdi.

__Onlar niye gelmiyor ki?

__Annem istemedi.Melisa'nın saçlarınıda ablam ördü.

__Gördüm çok şirin olmuş.Gidelim o zaman.

__Olur,gidelim ve biraz güzelleşelim.

__Sanki ihtiyacın varmış gibi.


  Serdar ,Ela ve Sevdayı kuaföre bıraktıktan sonra tıraş olmak için berbere gitti.Ela'ların aksine Serdar'ın işi çabucak bitmişti ve boş boş beklemektense eve gidip giyinmeyi tercih etti.

 Nişan kıyafetini giydikten sonra dışarıya çıkmaya utansa da mecburen çıktı. Kapının önüne çağırdığı taksiye kendini atıp doğruca Ela'yı almaya kuaföre gitti.

 Kapının önünde bir kaç dakika bekledikten sonra dayanamadı ve Ela'yı arayıp geldiğini haber verdi.

 Bunun üzerine kapı açıldı ve tüm güzelliğiyle Ela göründü..Öyle güzel olmuştu ki,Serdar'ın adeta dili tutuldu ve söyleyecek söz bulamayıp sadece gülümsemekle yetindi.

 "Lordum"dedi  Ela kahverengi ipek papyonu düzeltirken.

 "Leydim"dedi Serdar bütün içtenliği ile ve ekledi,

 __Sultanım,gönlümün gülü,derdimin dermanı,hastalığımın ilacı.Buyur.Sen buyur ben hemen yapayım.Sen iste iste ki,içimi sana yardım etmenin huzuru kaplasın.

__Anladık aşıksınız,seviyorsunuz ama yetişmemiz gereken bir ören var.

__Biraz beklesinler nişanlıma doya doya bakmak istiyorum.

__Bende onu diyorum ya,daha nişanlanmadınız biraz daha oyalanırsak geç kalacağız .

__Sanırım ablam haklı,taksiyi daha fazla bekletmeyelim nasıl olsa bütün gün beraberiz.

 __Tamam o zaman gidebiliriz.


                                                            ---o---o---o---o---o---


Hiç yorum yok: