5 Aralık 2012 Çarşamba

YÜREĞİNE SOR 27. BÖLÜM




  __Ailen hakkında ne biliyorsun?

  __Hiç bir şey.Bir sabah beni bırakıp kaçmışlar.

  __Aradın mı ?

  __Aslında bunu çok düşündüm ama hiç bir ip ucu yoktu.

  __Belki de annen seni bırakmak zorunda kalmıştır.

  __Yapma Ela,sen çocuğunu bırakabilir misin?

  __Asla.Ama ne durumda olduğunu ve neler yaşadığını bilmiyoruz.

  __Hiç bir söz onu haklı çıkarmaya yetmez.Bu gün karşıma çıksa,dinlerim belki ama anlamaya çalışmam bile.

  __Haklı nedenleri varsa?

  __Beni anlayamazsın,sen hiç yalnız kalmadın,çevrende ki insanlar sana bir pislikmişsin gibi bakmadı. Bir başına kaldığın için soğuk duvarlarla dertleşmedin.Çok zor günler geçirdim ben,çok acı çektim ve bunun tek sorumlusu annem.

  __Ben seni anlıyorum,daha doğrusu anlamaya çalışıyorum ama ya annen masumsa ya gerçekten bunu yapmaya mecbur bırakıldıysa?

  __Bilmiyorum.

  __Belki onu bulabiliriz.

  __Bu imkansız.

  __İmkansız diye bir şey yoktur.

  __Ne yani televizyona mı çıkayım?

  __Gazeteye ilan verebiliriz.

  __Zaman kaybı olur.

  __Hiç bir şey kaybetmeyiz.Bebeklik resmin var mı?

  __Ya,tabii..Albüm yaptılar bana.

  __Dosyanda mutlaka vardır.

  __Belki ama ben istemiyorum.Artık benim ailem sensin.

  __Emin misin?

  __Kesinlikle.Beni üzmek istemiyorsan lütfen bir daha bu konuyu açma.

  __Sen bilirsin.

  __Bırakalım bu boş meseleleri de nişanı konuşalım.Sence kaç kişi oluruz?

  __Bilmiyorum ama bütün komşular gelir.

  __Arkadaşlarını da çağırırsın.

  __Evet.Okuldan gelenler de olur.

  __Sen listeni yap,annende yapsın davetiyeleri ona göre bastırırız.

  __Tamam.Senin çevren nasıl?

  __Aslında pek geniş değil.Ama öyle tek başıma da olmam tabi.Apartmanda komşular var.Yalnız yaşadığımı bildikleri için yemek falan getiriyorlar bazen.Hocalarım,doktorlar..

  __Arkadaşın var mı ?

  __Var tabi.Amma yaptın sende.

  __Ne bileyim hiç bahsetmedin.

  __Fırsat olmamıştır.Beş tane yakın arkadaşım var,sık sık görüşüyoruz..

  __Ne güzel.

  __Ne o,imrendin senin arkadaşın yok mu?

  __Var ama öyle çok yakın arkadaşım yok.Bir tane vardı oda şehir dışını kazandı ve gitti.Bizde sık sık telefonda konuşuyoruz.

  __O zaman bundan sonra en yakın arkadaşın ben olabilirim.Sır saklayabilirim.

  __Buna sevindim işte bende seni kime anlatsam diyordum.

  __Beni bana anlatabilirsin.Kendimi zevkle dinlerim.

  __O günlerde gelecek merak etme.Nişan bir ay sonra peki ya düğün?

  __Okullar açılmadan yapalım mı?

  __Erken olmaz mı?

  __Neye göre erken?

  __Ne bileyim,üç ay içinde evlenmiş olacağız.

  __Ben seni bir yıldır bekliyorum Ela.Bence geç bile kaldık.

  __Annemle konuşmam lazım.

  __Tamam,tamam hemen telaş yapma.Önce nişanı yapalım sonra düğünü konuşuruz.

  __Evet iyi fikir.


                                                       ---o---o---o---o---o---






Hiç yorum yok: