16 Kasım 2012 Cuma

YÜREĞİNE SOR 26. BÖLÜM.




  BİRKAN

 Son zamanlarda yapabildiğim en iyi şeyi yapıyorum yine,

 Artık okumayacağını bildiğim halde,yazıyorum.

 Bir defterin soluk çizgilerinden taşıyor harflerim.

 Umursamıyorum..

 Yalnızca yazıyorum duygularımı.

 Belki bir gün..

 Belki ben öldükten sonra..

 Belki de kim bilir,kafa kafaya okuruz,yitirdiğim sevdanın acıklı aşk namelerini..

 Belki göz yaşı dökersin,mezarımın başında,

 Akıttığın göz yaşlarıyla nemlenir toprağım.

 Belki bir filiz yeşerir benden sonra..

 Yeşerttiğin filizle çürütürüm bedenimi..

 Kim bilir...

 Belkide hiç okunmaz bu satırlar,

 Benimle beraber yok olup,giderler..



 Bir camın buğusundan yansıyan isim kadar,

 Yalnız ve solgunum şimdi.

 Onursuz deme sakın,aşkı anlamaz mı senin o taş kalbin.

 Son bir yakarış benimki si,

 Ölmeden önce ki son sözlerim.

 Bataklığa saplanmış bir kuşun,son çırpınışları gibi..

 Öyle içten,öyle çaresiz.

 Seni düşünmüyorum artık hayallerimde,

 Yalnızlığa alıştırıyorum duygularımı.

 Sanki alışabileceklermiş gibi..

 Seni özleme meye çalışıyorum,

 Sonra kızıyorum kendime,

 Hala deli gibi özlediğim için.

 Seni özlediğim için kızıyorum kendime,Ela.

 Son zamanlarda kendimle savaşıyorum,

 Yeniliyorum..

 Zaferini kutlamalı sın,

 Ben her an,aşkına yeniliyorum,Ela.

 İçimin acısını bir görsen,

 Bir yansa için,tıpkı benim gibi..

 Belki o zaman anlarsın ,neler çektiğimi.

 Aşkın beni böylesine inciteceğini düşünmezdim,önceleri..

 Her zerrem acı,her acım,işkence.

 Lime,lime olup,parçalanıyor kalbim.

 Nasıl bir vicdan sende ki.

 Bende tüten aşk Ela!

 Sende ki nasıl bir nefret.

 Şimdi şikayetçiyim,yaşattıklarından.

 Ben böyle bir hayatı istemiyorum.

 Ölmek istiyorum,

 Ölmek,sonra tekrardan dirilmek.

 İçim kazınsın istiyorum,

 Kalbim sökülsün yerinden.

 Çık git istiyorum hayatımdan,

 Özgür bırak beni..

 Özgür kalmak istiyorum ben Ela,

 Tekrardan yaşadığımı hissetmek.

 Bu acı veren aşktan kurtulmak istiyorum.

 Senden kurtulamıyorum,Ela.

 Söküp atamıyorum içimden,duygularımı.

 Nafile Ela.

 Çaresi yok,

 Ne ölüyor,nede unutabiliyorum.

 Çaresizce seni çok seviyorum.


                                               ---o---o---o---o---o---










Hiç yorum yok: