17 Ekim 2012 Çarşamba

YÜREĞİNE SOR 10.BÖLÜM




SERDAR

  Mevsimlerden Ela'dayım ...

  Saatim hep Ela'yı gösteriyor..

  Radyomu açıyorum yine,şarkılardan fal tutmak için.

  Pinhani çıkıyor karşıma ve müzik başlıyor bangır bangır.

  Yitirmeden diyor.Yitirmeden anlamaz insan.(şarkıyı dinlemek için bi tık)

  Ben yitirmek istemiyorum ve biliyorum Ela'nın kıymetini.

  Sonra gözlerimi Ela'ya kapatıyorum.Bu gün kafede yaptığım çılgınlık geliyor aklıma.Dudaklarıma haylaz bir tebessüm yayılıyor.Kızamıyorum kendime.Gök mavisi elbisesinin içinde onu gördüğü an gelinim olsun istiyorum çünkü.Garip bir bencillik yayılıyor damarlarıma.Sarıp sarmalamak istiyorum Ela'yı.Kimse bakmasın,dokunmasın hatta mümkünse konuşmasın istiyorum.

  O güzel saçlarında parıldayan yıldızlara dokunmak istiyorum.Bilsin istiyorum,onu nasıl sevdiğimi.

  Bir başkasından sakınsın istiyorum o duru güzelliğini.Benden başka hiç kimse o masum,çocuk 
gözlere bakmasın istiyorum.Öyle çok şey istiyorum ki o an,sadece tanışmak için gittiğim o kafeden evlilik teklifi etmiş bir şekilde çıkıyorum.

  Nasılda şaşırtıyorum küçük sevdiğimi.Şaşkın bakışlım Ela'm.Senin her halin güzel.



  

Hiç yorum yok: