12 Ekim 2012 Cuma

YÜREĞİNE SOR 7.BÖLÜM






  __Melisa yok,yalnız geldim.

  __Buyrun

  Ne kadar da rahat,bense tir tir titriyorum.Asistan kızda dışarıya çıktı.Sakin sakin geçer artık dalgasını.

  __Kusura bakmayın,ben gelmek zorunda kaldım çünkü başka kimse yoktu.

 __Bir sorun mu var?

  Önce hafifçe boğazımı temizledim ve konuya girdim.

  __Melisa nın ilaçları bitti ve annem buraya gelip ilaçları tekrardan yazdırmamı söyledi.Böylece sigortadan faydalanabilecekmişiz.

  __Evet,anlıyorum.

  __Ama sizin için bir sakıncası varsa...

  __Yo,hayır.Elime yapışmaz ya.Melisa nın soy ismi neydi,ilaçlarına bakmam lazım.

  __Yurdakul.

  Hemen bilgisayarının başına geçti ve Melisa nın dosyasını açtı.İlaçları özenle reçeteye yazarken gülümsediğini farkettim.Ama dalga geçer gibi değil,o ilk günkü gibi..Masum

  İlaçları yazma işini bitirdikten sonra ayağa kalktı ve tam karşımda durdu.

  __Ela....İsmin Ela ydı değil mi ?

  Şaşırmalı mıydım yoksa sevinmeli mi bilemedim.O soluk pembe dudaklarından ismim dökülüvermişti bir anda.

  __Evet Ela

  __Seni orada yani o kafede tekrardan görmeyi umuyordum ama artık gitmiyorsun sanırım.

  __Tahmin edersiniz ki o kafenin bende kötü bir anısı var.Artık lunaparkta takılıyorum.Yaşıma daha uygun.

  Gülümsedi ve

  __Haklısın,umarım orada da çocukların kafasını yarmazsın.

  __Aman ne komik.

  __Ben bu konuşmanın bu şekilde bitmesini istemiyorum.Dışarıda hastalarım bekliyor,daha fazla oyalanamam ama eğer sende istersen ,pazar günü uzun uzun konuşuruz.Kafeye gel,ne zaman müsait olursan.Ben öğle saatlerinde orada olur ve seni beklerim.

  Ne diyebilirdim ki,sanki aylarca böyle bir teklifin hayalini kurmamışım gibi..şimdi söyleyecek söz bulamıyordum.Hiç duymamış gibi yada umursamamış gibi yapmaktan başka bir şey gelmedi o an aklıma.

  __Reçete için teşekkür ederim.İyi günler.

  __Ela...

  __.......

  __Lütfen gel...

  İsmimi biliyor ve benimle konuşmak istiyordu.Bunu neye yormalı nasıl algılamalıydım.İçim sevinçten kıpır kıpır...

Gitmeli miydim yoksa gitmemeli mi?

Gidip onunla uzun uzun sohbet etmeyi öylesine çok istiyordum ki,aylardır hayalini kurduğum gün nihayet gelmiş ve Serdar karşıma geçip benimle konuşmak istediğini dile getirmişti.

Ama ben çok kararsızdım,gidersem hakkımda kim bilir ne düşünecekti..Peki ya gitmezsem..Beni bekler miydi?

Arkamdan "ELA"deyişi gitmiyor hafızamdan.Nasılda içli,sanki yalvarır gibi.Daha önce ismim hiç bu kadar melodik gelmemişti kulaklarıma,onun dudaklarından fısıltı gibi yayılan o iki hece odayı pembenin bin bir tonuyla doldurduğunda içimin ısındığını hissettim.
  





Hiç yorum yok: