24 Ekim 2012 Çarşamba

YÜREĞİNE SOR 16.BÖLÜM




  SERDAR

   Günler geçmesine rağmen Ela'dan hiçbir ses çıkmaması canımı fena halde acıtıyordu.Bana "hayır"demesini asla istemiyordum.
 Ahh!Güzel gözlü Ela,bakışları bütün dertlerime deva.Seni tanıdıktan sonra,sensiz bir hayatı nasıl düşlerim.Gönlümde ki fırtınaları sen olmadan nasıl dindiririm.Ahh!Yüreğim yangın yeri,içimde yangınlar alev alev..Aşığım Ela'ya çok aşığım.

  Çocukluğum öksüz,gençliğim öksüz,sevdamı da sen öksüz bırakma.Merhamet et bana,merhamet et ki yetim kalmasın düşlerim.Kalp odalarımda yankılanmasın çığlıklarım.Sensizliği kabullenemem,bu defa olmaz.

  Bir kez daha yalnızlığa esir edemem yıllarımı.

  Güzel yüzlü hasretim ara artık,çok uzadı bu ayrılık.Ara da şenlensin içimde ki buruk kalmış çocuk.


                                                        ---o---o---o---o---o---

   Ferda hanım,kolay kolay pes etmeye niyetli değildi.Uzun zamandır kızında ki değişimi gözlüyor fakat soru sormaya cesaret edemiyordu.

  Bu günkü konuşmadan sonra az çok gözü açılmış ve kızının körkütük aşık olduğunun farkına varmıştı.

  Ferda hanım kızını o kadar iyi tanıyordu ki,gözlerinde ki hüznü ilk bakışta görmüş ama teklife neden hayır dediğini algılayamamıştı.

  Ferda hanım bütün anneler gibi evladının çok mutlu olmasını istiyor ve doktor Serdar'ı damadı olarak kabul ediyordu.

  Bunun içinde hiç tereddüt etmeden Serdar'la konuşacak ve ne olup bittiğini ondan öğrenecekti.

  Ertesi gün Ferda hanım,kimseye bir şey belli etmeden,Melisa ile düştü yollara.Hastaneye vardığında fazla hastası olmadığını gördü ve buna çok sevindi.Çünkü özel meseleleri yüzünden doktoru meşgul etmeyi hiç istemezdi.

  Kapıda ki kıza Serdar beyle görüşmek istediğini söyledi.Asistan kız içeri girdi ve bir kaç dakika geçmeden,Serdar bey kapıda beliriverdi.

  __Buyurun,lütfen içeriye girin.

 __Teşekkür ederim.Rahatsız etmiyorum...

   Serdar bey bu cümleyi tamamlamasına izin vermedi.

  __Estağfirullah,ne rahatsızlığı.

  __Dün,Ela bir şeyler söyledi bize.Şaşırmakla beraber sevindik.Fakat,neden hayır dediğini anlayamadık.Size cevap verirken,hangi gerekçeleri öne sürdü.Bir mahsuru yoksa öğrenebilir miyim?

  Serdar o an beyninden vurulmuşa döndü,güzel gözlü  Ela'sı kendisini eş olarak kabul etmeyecakti.Kelimeler ağzından nasıl dökülecekti.

  __Kabul etmedi mi yani?

  __Size cevabını söylemedi mi?

  __Hayır,henüz konuşmadık biz

  __Özür dilerim bilmiyordum.Buraya geldim çünkü Ela "evlenmek istemiyorum"dedi.Fakat gözleri yağmur bulutu gibiydi,dokunsan ağlayacak durumda.Okul,meslek bir sürü şey sıraladı ama üzgün olduğu her halinden belliydı.Belki siz bir şey biliyorsunuzdur diye buraya geldim.

  __Aslında bir şeyler biliyorum ama söylemem ne kadar doğru olur işte onu bilmiyorum.

  __Söyleyin lütfen,kızımı üzgün görmek istemiyorum.

  __Bana çok kızar.

  __O na söylemem. 

  __Aslında Ela sizi düşünüyor.Evlenirse size ihanet etmekten,sizi yarı yolda bırakmaktan korkuyor.

  __Ama bu saçmalık.

  __Hayır saçmalık değil.Ela  sizi çok seviyor ve maddi bakımdan sıkıntıya girmenizi istemiyor.Bunu bende istemem ama mutlaka bir yolu olmalı.

  __Ela sonsuza kadar  bize bakamaz.

  __Eğer Ela'ile evlenirsek hep birlikte yaşayabiliriz..Hem nöbete kaldığım geceler Ela yalnız kalmamış olur.

  __Bunu kabul edemem.

  __Hemen hayır demeyin.Lütfen düşünün.Yoksa Ela'yı sonsuza dek kaybedeceğim.Yanlış anlamayın,mecbur olduğum için değil,seve seve bakarım size,siz benim başımın tacısınız.
Hem sayenizde anne şefkatini tadarım.

  __Anneniz rahmetlimi oldu?

  __Bilmiyorum yetimhanede büyüdüm ben,kimsem yok.

  __Çok üzgünüm.

  __Yoo,Üzülmeyin alıştım artık ama lütfen Ela'yı ikna edin.

  __Elimden geleni yapacağım.Emin ol bir yolunu bulacağım.

  __Buraya geldiğiniz için çok teşekkür ederim.İnanın çok mutlu oldum.En kısa zamanda tekrar görüşmeyi umuyorum.

  __İnşallah,sizin mutluluğunuz için elimden geleni yapacağım.İyi çalışmalar.

  __İyi günler.

 


Hiç yorum yok: